söndag 2 oktober 2011

Då sätter det igång!

Den här veckan måste jag komma igång på allvar med att få fram några bilder. Och inte bara det, jag måste kunna visa ett par som är färdigmonterade. Före lördag. Varför? Jaa, det är faktiskt lite hemligt än så länge. Men det har med TV att göra.




Så imorgon ska jag rensa i det lilla förråd där jag tänkt stå och måla och montera (det är fönstret till höger på bilden). Och på tisdag ska jag för första gången få fram printar ur Digitala Bildverkstans stora skrivare. Och så hem och montera. Allt för lite publicitet. 
Och långt, långt bak i huvudet maler tanken: Tänk om det ser ut som skit?! Jag har ju inte provat än. Har bara en bild i huvudet av hur det kan bli. Min fantastiska idé med att montera på bordsskivor från Ikeas Lackbord ser kanske heldumt ut. För att inte tala om allt som kan gå fel. Skär bilderna snett, får inte passningen att stämma, kladdigt klister överallt på ramar och bilder.
Ehhh...nä, det blir nog jävligt bra. Lite så här:


Håll tummarna. Och ett öga på bloggen. Nu händer det!

Inga kommentarer: