måndag 16 januari 2012

Vernissage!



Så har det äntligen varit vernissage i Eksjö på min utställning. En skön känsla att ha bilderna på vägg, snyggt hängda. Och jag vill med en gång tacka Pia Löfgren och Anders Ahnstedt för deras fantastiska bemötande. Kände mig bortskämd med all hjälp och support som jag fick. Och tack till Anna, min fru, som dök upp på fredagkvällen och gjorde helgen ännu underbarare. Och sedan tog hon alla fina bilder från själva vernissagen. Och de kommer här:


Kvällen innan vernissage. Allt är klart och jag går bara omkring och myser.


Lördag morgon och alldeles för fint väder för vernissage.



Men det blev ett imponerande ljus i den fantastiska Lilla Konsthallen.





Popcorn, sockerdricka och marknadsgodis var passande tyckte vi.




Så var det då dax!





 
Joakim deRooy som satte sig och körde från Blekinge för att vara med. Det var 20 år sedan vi sågs sist. Tack Jocke!



Och återigen tack, Pia och Anders!



1 kommentar:

Hendrik Zeitler sa...

Grattis, så kul att de hänger nu! Ska utreda möjligheterna med Eksjöutflykt, annars får jag hoppas på att få se dem vid nästa utställning.
/Hendrik